我在你看不到的天空

爱天空
爱生活
爱自己
也爱你
X.U. - 澤野弘之

I don't want nobody to get killed
我并不希望谁遭致杀身之祸 
I'll come and get you
我会毅然出现助你一臂之力 
I am always ready to fight
我已时刻准备好战斗 
So don't take all of the blame
不要独自承担所有的罪责 
We were all swept away
我们全都已临阵脱逃 
Ah wait don't take all of it way
不要独自承担所有的重袱 
You always do
你总是这般 
There will always be something
总是会出现 
You cannot control
你无法掌控的力量 
We will overcome
我们会征服一切 
Your salvation has begun
你的救赎才刚刚开始 
No signs
没有任何征兆 
No lights such a mess all over
也没有光亮 世界只是一片狼藉 
Don't kill your hopes
不要抹灭你最后的希望 
You make me realize who I need
你让我意识到谁才是我需要的人 
I'll be there hold on
我会留在这里 继续守候 
They'll change you somehow
但终有一天你也会被改变 
So where are you now
所以此刻的你置身何处啊? 
I'll reach you by dawn
黎明破晓 我终会抵达你的身旁 
Before you can be turned

评论

热度(1)