我在你看不到的天空

爱天空
爱生活
爱自己
也爱你
Single Tear - Tyler James
Can't find the pieces of my broken heart
找不到一片我支离破碎的心
Can't see the light, I'm fading in the dark
看不见光芒,我在黑暗中迷失
I fake the hurt I go through everyday
我假装没被伤害去度过每一天
Like I'm okay, like I'm okay
仿佛我过得很好,好像我没事
Every moment since you left, I swear my world stopped turning
自从你离开后的每一刻,我发誓我的世界已经停止转动
Every picture in my heart of you just keeps on burning
在我心里有你的每一个画面都在燃烧

I haven't cried a single tear all year
我已经一整年都没有哭过
I don't remember, is it September?
我不记得,是不是在九月?
Haven't cried a single tear all year
已经一整年都没有哭过
I gotta confess though, it feels like disaster
我必须坦白,这感觉就像是灾难
The things will never be the same
你我的故事永远不会再重演
And all the hurt it still remains
然而它给予我的伤痛却依旧存在
I haven't cried a single tear all year
我已经好久都没有哭过
They call me master of a million feels
他们说我面无表情
Ain't cried a single tear
我没有哭甚至没流一滴眼泪
Ain't cried a single tear
没有哭甚至没流一滴眼泪
Ain't cried a single tear
我不会哭甚至不流一滴眼泪
Ain't cried a single tear
不会哭甚至不流一滴眼泪
Living without you, don't know where to start
没有你的日子里,不知道何去何从
Can't fight the will to slowly fall apart
没有活下去的意志只是慢慢崩溃
Living a lie tellin' myself everyday
每天生活在自欺欺人的谎言中
I'll be okay, I'll be okay
我会好的,我会没事
Lost in loneliness, can't find my way I keep on stalling
沉沦于孤独之中,找不到我的方向只是拖延着
In the emptiness I swear that I still hear you calling
在空虚中我发誓我仍然会听见你的呼唤
I haven't cried a single tear all year
好久没哭过
I don't remember, is it September?
我不记得,是不是在九月?
Haven't cried a single tear all year
好久没流过泪
I gotta confess though, it feels like disaster
我得成人,这感觉糟糕透顶
The things will never be the same
你不会重回我身边
And all the hurt it still remains
然而你所给予我的伤害依旧隐隐作痛
I haven't cried a single tear all year
我好久没有哭过
They call me master of a million feels
他们说我目光呆滞
Ain't cried a single tear
我不会哭
Ain't cried a single tear
我不流泪
I haven't cried a single tear all year
我好久没有哭过
I don't remember, is it September?
我不记得,是不是在九月
Haven't cried a single tear all year
好久没有流泪
I gotta confess though, it feels like disaster
我必须承认,这差到极点
The things will never be the same
过去的事情不会再重来
And all the hurt it still remains
然而我所受的伤疤依旧存在
I haven't cried a single tear all year
我好久没有哭过
They call me master of a million feels
他们说我是扑克脸
Ain't cried a single tear
我不哭也不流泪


评论